Goed nieuws! Op zaterdag 11 april om 16:30 uur is De Rotterdam Stroke Service te zien op SBS6. De herhaling volgt op zondag 12 april om 12:00 uur.
In het programma “Bouwen aan de Toekomst” besteden we aandacht aan een belangrijk thema: bewegen na een beroerte in het ziekenhuis.
Samen met het Ikazia Ziekenhuis en Erasmus MC werken wij aan het project “Stappen naar herstel”. Ons motto? Bewegen is medicijn! 💪
De opnames, gemaakt in het Ikazia Ziekenhuis, geven een mooi inkijkje in hoe belangrijk beweging en passende CVA-nazorg zijn voor het herstel na een beroerte.
🗓️Â Wanneer te zien?
Zaterdag 11 april – 16:30 uur
Zondag 12 april – 12:00 uur
📺 SBS6
Met deze uitzending hopen we bij te dragen aan meer bewustwording over de noodzaak van meer bewegen.
